Veelgestelde vragen

Locatie en openingstijden

Wat zijn jullie openingstijden?

Woensdag - Vrijdag 11:00 tot 19:00
Zaterdag - Zondag 12:00 tot 17:00
Op feestdagen kunnen de openingstijden afwijken.
Bekijk onze contact pagina -> Contact

Waar is jullie salon gevestigd?
Waldorpstraat 412, Den Haag
Postcode: 2521 CH
Bekijk onze contact pagina -> Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?
Met het openbaar vervoer
Buslijn 18 of 26. uitstappen bij halte Calandplein.
Tramlijn 9, 11 of 12. uitstappen bij halte Jacob Catsstraat.
Vanaf deze haltes is het enkele minuten lopen naar de salon.
Met de auto
Snelweg A4 afslag Plaspoelpolder.
Vanaf daar is het ongeveer 10 minuten rijden naar de salon.
Bekijk onze contact pagina -> Contact

Kan ik jullie na de openingstijden ook nog bereiken?
Voor spoedgevallen is onze telefoonnummer doorgeschakeld.
Tel. 010-4820475
Bij storing: 06-23334977
Bekijk onze contact pagina -> Contact

Waar kan ik parkeren?
U kunt gemakkelijk parkeren op de parkeerplaatsen voor de deur, rondom de salon en bij de dichtbij gelegen parkeergarage.

Wat zijn de parkeertarieven?
Het is betaald parkeren op de dagen en tijdstippen dat we geopend zijn. Alleen zondag van 12:00 - 13:00 is het gratis parkeren.

Afspraak maken

Moet ik een afspraak maken?
Het is niet verplicht om een afspraak te maken, u bent altijd van harte welkom in de salon. Het is echter vaak erg druk in de salon. We raden dus aan om wel een afspraak te maken om teleurstelling te voorkomen.

Hoe kan ik een afspraak maken?
U kunt ons mailen of gratis bellen -> Contact
U kunt ook zelf een afspraak maken -> Online Afspraak Maken

Hoeveel kost een afspraak?
Het eerste reguliere gesprek is normaal gesproken helemaal kosteloos. In het gesprek bekijken we uw schoonheidsproblemen (met het oog) en geven we adviezen. Na het advies kunt u bepalen of u de dienst en/of producten aanschaft. Het reguliere gesprek verschilt van de orthomoleculaire consult. U wordt altijd van tevoren op de hoogte gebracht als een gesprek/consult geld kost. Voor meer informatie over de orthomoleculaire consult kunt u contact met ons opnemen.

Kan ik mijn afspraak annuleren of verzetten?
Bij de meeste behandelingen en diensten kunt u kosteloos annuleren en verzetten. Bij diensten waarvoor een aanbetaling is gedaan (bijv. bruidsopmaak) wordt de aanbetaling in rekening gebracht in het geval van een annulering. Om een afspraak te annuleren verzoeken wij u z.s.m. contact met ons op te nemen.

Behandelingen en producten

Een actie is verlopen, kan ik er nog gebruik van maken?

De meeste acties zijn twee maanden geldig.
Helaas is het niet mogelijk om na de actie periode gebruik te maken van de aanbieding.
Het is verstandig om in te schrijven voor de Seema Sharma Nieuwsbrief om tijdig op de hoogte te worden gebracht van nieuwe aanbiedingen.
Schrijf u in voor de nieuwsbrief en bekijk nieuwe aanbiedingen -> Naar de actiepagina

Ben ik verplicht om een behandeling te nemen voordat ik de producten kan gebruiken?
Het is niet verplicht om een behandeling te nemen voordat u een product gebruikt. Wij raden dit in meeste gevallen wel aan, omdat de producten dan een beter resultaat zullen hebben.

Hoelang duren de behandelingen?
De meeste behandelingen duren 30 of 60 minuten. Kijk voor de specifieke behandelingen op de behandelingen pagina ->Behandelingen

Ben ik verplicht om een tweede afspraak in te plannen?
Nee, u bent nergens tot verplicht.

Na hoeveel behandelingen zie ik resultaat?
Dat is afhankelijk van meerdere factoren. U bent van harte welkom voor een vrijblijvende consult, we kunnen dan een betere schatting geven.

Krijg ik last van bijwerkingen?
Vrijwel niemand heeft in de afgelopen 25 jaar last gekregen van bijwerkingen. Als u ergens allergisch voor bent verzoeken wij u om dat door te geven voordat u een behandeling neemt of product aanschaft.

Door wie zal ik worden behandeld?
U wordt altijd geholpen en behandeld door gediplomeerd personeel. Als u een voorkeur heeft kunt u dat aangeven als u de afspraak maakt.

Op welke basis zijn de behandelingen en producten?
We werken met Ayurvedische producten. Dit zijn producten met natuurlijke ingrediënten.

Behandelen jullie ook mannen?
De meeste behandelingen geven wij ook aan mannen. Neem contact met ons op, zodat wij uw afspraak kunnen vastleggen -> Contact

Komen jullie ook aan huis?
De behandelingen en producten worden in de salon verkocht en gegeven. Het is in sommige gevallen mogelijk dat we meerdere producten of bepaalde diensten (bruidsopmaak, hennafeesten) aan huis komen leveren. Neem hiervoor contact met ons op  -> Contact

Help, mijn gewenste behandeling staat niet op jullie site!
We bieden een breed assortiment aan producten en behandelingen aan. Als uw behandeling of vraag niet staat op de website kunt u gerust contact opnemen. -> Contact

Betaling

Hoe kan ik betalen in de salon?
U kunt pinnen of betalen met contant geld.

Accepteren jullie gift vouchers / cadeaubonnen / cheques in de salon?
Wij accepteren alleen geldige Seema Sharma-cadeaubonnen.

Webshop

Hoe kan ik betalen?
In de webshop kunt u betalen via Ideal of kortingscodes als u die heeft.

Gelden webshop acties of kortingscode ook in de winkel?
Webshop aanbiedingen en kortingscodes gelden in de regel alleen in de webshop. Neem contact met ons op om te bevestigen of een webshop actie ook geldt in de winkel.

Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Ons streven is om uw bestelling binnen enkele werkdagen te bezorgen.
Wij hebben geen invloed op eventuele vertragingen op feestdagen of andere omstandigheden.

Help, ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!
Als u uw bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen heeft vragen wij u om z.s.m. contact met ons op te nemen. We zullen dan nagaan of de bestelling correct verzonden is.

Werken bij -en met- Seema Sharma

Nemen jullie stagiaires aan?
We zijn een erkend leerbedrijf en nemen stagiaires aan. Kijk voor meer informatie op de leerbedrijf pagina -> Leerbedrijf

Nemen jullie werknemers aan?
Er zijn momenteel geen vacatures. Uiteraard kun je altijd een open sollicitatie doen per mail.

Gaan jullie ook samenwerkingen aan met andere bedrijven?
We hebben altijd samenwerkingen met diverse bedrijven. Als u interesse heeft in een samenwerkingsverband met ons bedrijf kunt u contact met ons opnemen. Vraag naar de heer S. Bihari.

Kan ik Seema Sharma uitnodigen voor een evenement, radio-programma of tv-programma?
Dat is mogelijk. Neem gerust contact met ons op met de strekking van uw evenement.